Als ik bv naar GTST van uitzending gemist kijk blijft het beeld om de paar seconden stilstaan heel irrie. Hoe kan dit?

Of nog beter wat kan ik eraan doen?

Eerder had ik er nooit problemen mee. Ik heb een keer silverlight (opnieuw?) moeten installeren, en daarna begon het.....

Het beste antwoord

Dit ligt waarschijnlijk aan je internetverbinding. Als je via Internet een video kijkt dan moet deze video eerst (tijdelijk) op je computer gezet worden, dit heet bufferen. Als je Internetsnelheid niet zo snel is dan speel je de video sneller af dan dat hij word gebufferd, en blijft de video hangen. Ben je laatst misschien overgestapt op een andere Internetprovider en is je Internetsnelheid lager geworden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Dat van die trage internet verbinding zou nog wel eens de oorzaak kunnen zijn, zoals jij het beschrijft. Hij is inderdaad telkens aan het bufferen. En nee, heb geen nieuwe provider oid. Is er nog een andere mogelijkheid denk je? Moet ik de aflevering misschien eerst downloaden bv? (Maar hoe moet dat dan?) Je merkt het, ben enorm onhandig in die dingen:-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet maar één oplossing: zet voordat je gaat kijken de video op pauze en wacht tot het bufferen is voltooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....Nog een oplossing, die misschien werkt. Schoon je computer op; verwijder programma's die je niet meer gebruikt bijvoorbeeld. Programma's om je hierbij te helpen ccleaner of advanced system care
misslobe
12 jaar geleden
Hey Stef, DANKJE voor je adviezen, ga er mee aan de slag....
Hoop dat vooral je eerste oplossing zal helpen :-))! Toch mooi dat EEN iemand me helpt..... + 10 hoor !!!
En mocht ik er niet uitkomen, mag ik ja vast nog wel om advies vragen???
misslobe
12 jaar geleden
Dankjewel !!!