De maximale prijs die je mag vragen in de appstore is $999,99. In deze prijscategorie zijn meerdere apps te krijgen. 1 daarvan is inderdaad de "I'm Rich" app die dus niks doet maar die is na een paar dagen verwijderd door Apple.

Op het moment zijn de duurste 5:
iVIP Black (iVIP Ltd.) $999,99
BarMax: California Edition $999,99
MobiGage NDI $999,99
Mortgage Pro Enterprise $999,99
Intuition Control Solo Wolfvision $99,99

Hierna worden ze goedkoper. Voor meer details van de apps en wat ze doen check mijn bron. De lijst is volgens de bron geupdate op 26 sept 2011.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk TomTom, de duurste versie kost ongeveer tachtig euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was me net voor:)
Ik denk de Tom-Tom app van 89,99!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heb ik het over Tom Tom Europa.;)
Hij bestaat nu niet meer maar het was "i am rich" Hij koste 1000euro en het gaf alleen de tekst "i am rich" (in totaal 3keer verkocht)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de bullshit-app "I am Rich" (die doet niets anders dan de developer rijk maken, want die doet echt niets.

The Alchemist SMS $999,99
Intuition Control Solo WolfVison $999,99