Hallo , ik heb een computerprobleempje Iedere keer als ik een spel opstart bijv Gta san andreas valt de pc na een paar minuten uit??

komt het omdat ik geen videokaart heb.
ik denk het niet want het werkt ook niet bij een oud spel zoals Battle realms.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen videokaart? Dan heb je geen beeld. Ik denk dat je videokaart is geïntergreerd in je moederbord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat zijn pc te warm word. Ik had dit probleem namelijk ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke windows versie heb je?
is er iets gedaan aan je pc omdat je zeg dat je geen videokaart heb?
(wat je eigenlijk wel heb) Na hoelang valt je pc uit? Als je de buitenkant van je pc voel nadat hij is uitgevallen is hij dan heet?

Het beste antwoord

Het kan zijn dat jouw computer te warm wordt bij zwaardere spellen, kijk eens in de computer, misschien dat de koeling verstopt zit met stof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat echt zo was startte de pc helemaal niet meer fatsoenlijk op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet zo, als de computer koud is zal hij gewoon opstarten, na verloop van tijd zal hij te warm worden en zich zelf uitzetten ter bescherming.

Andere antwoorden (2)

Misschien is het spel te zwaar voor je computer, het ligt er ook aan wat voor soort computer je hebt. GTA is best een zwaar spel. En voor zo'n zware spellen heb je ALTIJD een (goede) videokaart nodig!

Toegevoegd na 2 minuten:
En dat oude spel is waarschijnlijk ook te zwaar om zonder videokaart te kunnen functioneren. Of hij is niet compattible met de huidige pc 'onderdelen', zoals de windowsversie, slechte koeler, te weinig geheugen of te weinig ruimte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eerst eens of er veel stof in je ventilator zit. Dit kan je het beste verwijderen met een kwast en een stofzuiger. Als dit het niet oplost kan het ook zijn dat je voeding niet goed meer werkt. Dan kan je net zo goed een nieuwe computer kopen want een nieuwe voeding is nogal een gedoe. (behalve als je garantie heb maar ik neem aan dat je dat niet meer heb want dan zou het een nieuwe computer zijn en die zou makkelijk spellen af moeten spelen)

Dus eerst al het stof uit de ventilator halen en dit zal waarschijnlijk jou probleem oplossen.