Al ik Minecraft ver. 1.8 koop kan ik hem dan ook aanpassen naar ver.1.3?

Ik ga waarschijnlijk Minecraft kopen omdat het gewoon een topspel is. Van een vriend heb ik gehoord dat alleen versie 1.8 nog te koop is, is dit waar? Kan iemand wat plaatjes van ver. 1.8 hier plaatsen? En als je dan eenmaal ver. 1.8 van Minecraft hebt kun je hem dan ook veranderen naar ver. 1.3 ofzo? (die vindt ik er leuker uitzien)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minecraft hebt kun je hem dan ook veranderen naar ver. 1.3 ofzo? (die vindt ik er leuker uitzien) Je kan ook texturepacks gebruiken ;)

Antwoorden (2)

Op minecraft.net kan je zegmaar gratis een account maken, daarna kan je betalen om een 'actief' account te hebben. Dan kan je gewoon de software om het te spelen downloaden (dat is gratis) en dan inloggen met het 'betaalde' account. De software staat nu op 1.8. Als je weer terug wilt naar 1.3 moet je ergens de zogenoemde 'minecraft.jar' van 1.3 zien te downloaden. Niet dat het niet kan maar het is bijna onmogelijk om de software van 1.3 te verkrijgen.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoveel is minecraft nou ik weer niet verandert hoor! het is eigenlijk alleen maar beter geworden. Nieuwe items enzo. En minder bugs. Dus ik zou gewoon 1.8 spelen. Binnenkort komt de uiteindelijke versie ook uit (ergens in november)