Hoe krijg ik de originele logos van snelkoppelingen op mijn bureau blad ?

Ik krijg nu alleen maar logos van de browser in een aantal gevallen krijg ik wel het goede plaatje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Je hebt blijkbaar een keer aangegeven dat de snelkoppelingen met IE geopend moeten worden.

In de pagina uit de bron staat een link naar een bestandje dat het probleem verhelpt.