Ik heb een samung star en heb gratis internet. weet iemand een site waar ik via mijn mobiel kan (gratis) kan downloaden?

Ik heb een samsung star en wil graag gratis spelletjes downloaden via mijn gsm!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mogelijkheid op Apps en games te downloaden is niet altijd mogelijk bij een smartphone. De telefoon draait niet op Android dus de mogelijkheid om Via Android Market te downloaden is er niet. Via google zoeken naar Java-games is de enige mogelijkheid. Een site die ik vroeger gebruikten voor games is Mobile9.com
Uiteraard zijn er ook andere sites mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Getjar is één van de grootste op dit gebied. Je kan hier apps downloaden voor elke soort telefoon.