ik heb nagellak remover over mijn laptop heen gekregen. nu zitten daar witte vlekken gaan dieweer weg? of hoe kan ik die weghalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

dat zijn uitgebeten vlekken van de remover, deze kun je helaas niet verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
helaas nagellak remover is een oplosmiddel bijtende goedje en zeker met plastic gooi maar eens wat in een plastic bekertje
verteerd waar je bij staat
als het op je buitenkant zit kan je misschien nog denken aan een lapsticker om het te maskeren ?
want ook al is ie niet helemaal door gebeten het wordt erg broos en dan houdt de sticker het tenminste nog op zijn plek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt capthavoc, deze reactie is een goede aanvulling op mijn antwoord

Andere antwoorden (2)

teken er met zwarte stift overheen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet er wat vaseline of body lotion op en laag het intrekken en dan is het wat minder x k heb het ook zelf en je ziet het bijna niet naar paar keer het te doen