Is dat niet de toets onder "Esc"?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ow, sorry dat is die jij al hebt. De ander bevindt zich links van de enter knop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De knop links naast enter indrukken en vervolgens de spatiebalk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit leesteken kun je krijgen door Ctrl+alt+'(apostrof) tegelijkertijd in te drukken op je toetsenbord.

Toegevoegd na 8 minuten:
Even voor het gemak:
Accent aigu (´) krijg je door Ctrl+alt+'(apostrof) tegelijkertijd in te drukken.

Accent grave(`) krijg je door de toets direct onder de Esc knop in te drukken. (gevolgd door een spatie.)

Enkele quotes (') krijg je door de toets links van de enter in te drukken. (op een engels toetsenbord) (gevolgd door een spatie.)

Dubbele quotes (") krijg je je door shift+'(apostrof) in te drukken. (gevolgd door een spatie.)

(*Let wel op dat GoeieVraag deze karakters automatisch aan kan passen, dus wellicht worden ze niet correct weergegeven in dit antwoord.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij gebeuren al die dingen niet. Volgens mij heeft het veel te maken met je toetsenbordinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je dan een ander talig toetsenbord. Je kunt ze ook krijgen door alt combinaties: Alt+34
Alt+39
Alt+96
(Linker alt ingedrukt houden, dan getal intypen met numeriek toetsenbord en dan alt weer loslaten.) Accent aigu zou ik niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt me bekender voor! :-)
Accent aigu is Alt130.
Alt + 96 `` ja het werkt echt :-)

Toegevoegd na 1 minuut:
o pardon maar dan omgekeerd: alt + 239 ´´