muis aanwijzing onzichtbaar maken in windows 7?

hoe kan ik de muis aanwijzing onzichtbaar maken in windows 7 i.v.m. info schermen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Heel simpel, je zou de muis helemaal in een hoek (meestal rechtsboven) kunnen plaatsen, dan die je hem niet meer.
Je moet dan wel zorgen dat men alleen het scherm kan aflezen en verder niet bij de invoerapparatuur kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een onzichtbare muis bestandje downloaden via google. Maar ik zeg alvast dat het erg moeilijk is om alles weer terug te halen. Je kan ook proberen de muis in de hoek te zetten en de muis stekkertje eruit te trekken. Komt ophetzelfde neer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt de muispointer laten verdwijnen in de webbrowser? Dit kan met CSS:

style="cursor: none;"

Helaas ondersteunen niet alle browsers dit. Firefox en IE9 wel. Misschien is dat genoeg voor jouw oplossing?

Als het in meer browsers moet werken, kun je een lege .cur file hosten op je website, en dan daar naar verwijzen via CSS:

style="cursor: url(blank.cur), default;"