Is het mogelijk om deze externe harde schijf op mijn tv aan te sluiten? en zo ja wat heb ik daarvoor nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan maar dan moet je een mediaplayer hebben. Ik heb er toevallig nog 1 in de aanbieding met hdmi uitgang. :)
paulus811
12 jaar geleden
welk merk en type tv heb je? En wat wil je met de harde schijf zodra deze is aangesloten? En heb je een usb aansluiting op de tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
???
Je sluit de mediahardeschijf via hdmi aan om een tv.
Hierna gebruik je de afstandsbediening om de film naar keuze te selecteren. Wat maakt het uit wat voor tv ik heb?
paulus811
12 jaar geleden
VDB joycevraagt heeft het over DEZE harde schijf, niet over een mediaplayer. Die laatste heb jij erbij verzonnen. En als je een USB drive op een tv wilt aansluiten is het van belang om te weten welke tv het is, want niet iedere tv heeft USB en degene die het wel hebben, hebben dat soms alleen voor een firmware update.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aaaaa precies ik zie het.....ik heb niks gezegd :)
paulus811
12 jaar geleden
sportief VDB!

Het beste antwoord

Dat kan,en het hoeft niet echt via een mediaplayer.
De films die ik op mijn EXT HD heb staan,sluit ik aan op de USB aansluiting van mijn TV/Home Cinema en kan ze eenvoudig afspelen.
Ik heb de EXT HD wel eerst geformateerd naar FAT 32.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt beter NTSC formateren. Want fat 32 ondersteund geen bestanden van 4gig of bigger. Als je dan een dvd film er op wilt knallen van 4,7 gig dan gaat het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon films in AVI bestand erop zetten kwaliteit is beter
95% van de films die op internet staan is een AVI bestand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg van niet. Een AVI naast een goeie dvd-image leggen is duidelijk te zien. Een blu-ray image naast een dvd-image is helemaal goed te zien. Het is maar net waar je vist want bij mij is 95% dvd of blu-ray.

Andere antwoorden (1)

De afbeelding is niet duidelijk. Maar als je deze harde schijf op je tv wilt aansluiten dan heeft deze usb nodig. Ook je tv moet usb hebben en moet dit ondersteunen.