Wat is een goede creatieve laptop?

Ik zoek een laptop waar je goed creatieve dingen op kunt doen, zoals je eigen muziek maken filmpjes maken en dat soort dingen. liefst een laptop waar dit soort dingen op staan maar anders programma's waarmee je dit kan instaleren op je laptop. mag best geld kosten. (liefst geen apple)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou voor deze gaan: http://www.computerland.nl/a/laptops/80002576/asus_17_3_x73e_ty130v_nl_i5_2410_6gb_750gb/details.aspx
Ik heb geen ervaring met deze laptop maar als ik de specificaties zie voldoen ze ruim boven jou verwachtingen,
zeer veel werkgeheugen, hele grote harde schijf en een sterke processor.
oftewel, gewoon heel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

een écht creative laptop is toch echt de macbook, maar je wilt geen Apple. Er is een merk dat Alien Tech heet, een erg sterk merk maar super duur en moeilijk te krijgen. Zelf ben ik nogsteeds erg tevreden met mijn Packard en Bell.

Apple is in gebruik erg fijn, programma's als Office Word hebben ook hun versie in Apple gevonden!

Kort samengevat:
Apple is top, maar bijvoorbeeld Packard en Bell doet het prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind HP's ontzettend veelzijdig en snel. Bijvoorbeeld een HP Probook.

Ik zou niet voor Packard Bell gaan, maar dat is puur uit eigen ervaring (2 keer een laptop van PB bij mij binnen een jaar kaduuk).

Dell klinkt leuk, is leuk geprijsd, maar de prestaties vallen mij altijd tegen.

Sony Vaio hoor ik echt goeie verhalen over.

Dus, de HP Probook is echt een aanrader naar mijn idee. Vergelijk em in de winkel met een Sony vaio, en je bent geslaagd!

Toch blijft Apple mijn favoriet. Gebruik het al mijn hele leven. Snel, makkelijk, mooi, goeie batterijduur, echt perfect. Denk er nog een keertje over na ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat zowat iedere laptop wel goed is op muziek filmpjes enz. op te maken. Ik gebruik al best lang gewoon mijn PC voor afbeeldingen met Photoshop, filmpjes met Sony Vegas en Adobe After Effects. En muziek met FL studio.
Ik denk dat je op ieder platform: Mac, Windows of Linux
goede programma's hebt om dit te doen, je moet ze alleen wel zoeken.