Wat is een hoofd-id?

Bij de sims 3 kun je een gratis demo van beestenbende krijgen. Maar daarvoor moet je je aanmelden maar ik weet niet wat een hoofd-id is. Ik moet me trouwens aanmelden bij Origin ofzo.
Xx :3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij Hoofd-id zit ik te denken aan de gebruikersnaam die je wilt gebruiken.

Bij geven googelen op de combinatie hoofd-id en sims kwam ik de volgende tekst op een forum tegen:

"Weet iemand wat je moet invullen bij Hoofd-ID als je nog geen account op Origin hebt? Of heb je automatisch een account en moet je met je forumgegevens (van het officiele forum) inloggen?
Ja dat had ik ook ,maar ik heb als naam gwn HoiikbenHoi gedaan en dat vond ie goed xD."

En even verderop op dezelfde pagina:
"Hoofd-ID is gewoon een gebruikers naam!! "

http://www.simsnieuws.nl/2011/09/22/de-sims-3-beestenbende-creeer-een-huisdier-nu-beschikbaar/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!