Ik weet niet of je online de live de keynote van de iphone 5 kan bekijken, of waar.
Wel weet ik dat je het evenement kan volgen op Macworld. zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk voor alle updates en nieuws op de site van iphoneclub.nl.
Live vanuit de zaal zend Apple niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op apple.com word de hele keynote geintroduceerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit word niet uitgezonden. Overigens is het een iphone 4S, en geen iphone 5 (helaas!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.macfreak.nl wordt tijdens dit soort gebeurtenissen altijd een zeer goede live blog (met foto's) bijgehouden. De rest van de tijd kun je er gewoon je vragen en problemen over Macs en iDevices kwijt.