Waar wordt een top 5 van de maand op GV gebaseerd? Ik zie nu mensen met heel weinig punten in de top 5 staan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nu, een moment later, staan er wel mensen in top 5 met veel punten. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op het aantal punten dat iemand in een maand hebben gekregen in een categorie.

Dat kan door antwoorden plaatsen, antwoorden die als waardevol gemarkeerd worden of antwoorden is als beste worden gekozen.

Toegevoegd na 26 seconden:
Dat verschilt dus per categorie ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De top5 die je ziet hoort bij de categorie van de vraag die je open hebt staan. Daardoor lijkt het alsof de top5 heel snel wisselt en er soms mensen in staan met heel weinig punten.

Vooral in categorieën waarin heel weinig vragen worden gesteld, bijvoorbeeld “poëzie” kan je met heel soms al met 1 punt in de maand top5 komen.

Een positie in de top5 is gebaseerd op het aantal punten wat iemand de afgelopen maand heeft behaald.