Hoe en waar kun je (gratis) een foto uitsnijden / uitknippen in bijv. een hartjesvorm?

Het liefst zo snel mogelijk een reactie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Thuis met een schaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of met een mesje
gewoon met een schaart ja of met zoon speciale uit snijder maar die kost ook weer geld dus ik zou gewoon een schaar gebruiken
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 voor de bron !
Je bedoelt denk ik met de computer? Kijk even op www.pepermunt.net Daar kan je verschillende fotobewerkingsprogramma's vinden

Toegevoegd na 33 seconden:
Gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer deze
draw
cutoutshape
heart
capthavoc
12 jaar geleden
via paint dan kun je een stuk weg gummen