hoe moet je je videokaart updaten op school?

ik zit nu op school en wil minecraft spelen maar kan niet want ik moet me videokaarten updaten. hoe moet ik om de beveiligingen heen komen om dit te mkunnen downloaden ik kan wel een beetje met de computer omgaan dus zeg maar gewoon files names enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ja daag daar zit die beveiliging nu juist voor
zonder in te kunnen loggen als administrator lukt dat nooit bovendien een school pc heeft sowieso niet game videokaart power en dus zal een driver update dan ook niet helpen
Als je er met je eigen laptop op zit doe je het gewoon thuis de update
maar ik denk dat je zelf dan niet op school kunt spelen
online tenminste
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Onmogelijk, hier is juist de beveiliging voor, je zou het eventueel nog bij de beheerders melden van de computers. En dan met een smoes zeggen dat ze de kaarten moeten updaten, want voor Minecraft zullen ze dat niet gouw doen.