u klikt met de rechtermuisknop link bovenaan onder het woord gmail, op mail en u selecteert kopieren.
Daarna gaat u naar de map op je harde schijf waar je wil dat de mails terechtkomen en klik je weer recht en kies je plakken. Volgens mij is dat de manier om alle mails te kopieren naar je harde schijf.

Het zou eventueel kunnen dat u eerst op inbox hoeft te klikken en alle mails te selecteren maar ik denk niet dat dit nodig is. Probeer eerst bovenstaande, lukt dit niet probeert u optie 2.

Met groeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat natuurlijk de snelste en makkelijkste manier is is om je gmail in outlook binnen te halen. Dan heb je meteen een bestand op je schijf staan met je complete gmail account.