is de eee pad transformer een gewone netbook als je het qwerty boart er op heb zitten?

ik wil graag weten of de eee pad transformer als je het qwerty board hebt een gewone netbook is of of daar verschil in zit ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is een heerlijke combi. Namelijk het keyboard en het opbergen als een netbook. Dus typen zoals op deze vraag met een heerlijk keyboard.
Maar gelijktijdig een tablet met android, dus geen muis gebruiken maar direct op het scherm tikken. Direct waar je maar wilt.
Voor de rest is het geen Windows, dus alleen speciale android apps draaien. Maar een super accu capaciteit en super snelle opstarten.
Sinds de Asus Transformer zit ik er dagelijks op en voornamelijk op internet. Heb juist een netbook vervangen door deze. Op de netbook zat ik nooit, terwijl hij ook altijd onder handbereik was. Het opstarten was een kriem en duurde voor mij gewoon te lang. Ook was de accu rot en moest continu aan de lader.

Nu grijp ik de TF en klap hem open. Direct gebruiksklaar. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus het is gwn een netbook als je de qwerty board er op hebt zitten ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx