laptop is aan het 'krijsen', help!?

net begon mijn laptop zomaar oorverdovend te 'krijsen'. wat is er mee aan de hand? :o

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan heb je hetzelfde probleem als wat ik had!
Maakt waarschijnlijk rare tikkende geluidjes, en dat geluid word steeds harder en eindigt dan inderdaad in ´krijsen´.
Bij mij lag het aan mijn harde schijf, die was gewoon toe aan vernieuwing!

Zit je nog in de garantie?
Zoja en het blijkt dat het niet komt doordat je laptop is gevallen of in het water is gekomen of iets dergelijks, dan word er gewoon een nieuwe harde schijf in gezet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook zijn dat er een ventilatortje aanloopt, bijv door stof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet toevallig een cd in je speler zitten? Die van mij gaat ook krijsen als hij spontaan begint te spelen....

Als dit niet het geval is, zorg dat je zo snel mogelijk een back up maakt van al je belangrijke bestanden...!

Het kan wel eens een teken zijn van een slecht einde...