Ja dat kan op een desktop (ik neem aan dat je bedoelt), als het niet op je moederbod ingebouwd zit kan je een insteekkaart of een dongel kopen om Wi-Fi te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo, deze vraag kan ook weer worden gesloten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee eerst nog een paar mensen die nog precies hetzelfde gaan zeggen, dan een die zegt dat het niet kan en nog iemand die zegt dat de enige weg om draadloos contact te krijgen is dmv bidden naar de almachtige :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan ook op een gewone computer (dat noem je een desktop om het verschil met laptop aan te duiden, aangezien een laptop ook een computer is). Ik weet niet of je al draadloos internet op een laptop hebt anders moet je misschien eerst een draadloos router kopen. Geef even op wat voor modem je precies hebt (dat kastje waar internet uitkomt) want als het van KPN is zit er waarschijnlijk al een draadloos router in je modem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer waarschijnlijk is dat je modem en draadloos router ineen. Je hebt dan alleen nog een Wi-Fi dongel nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn USB-dongles dus in je USB poort.
capthavoc
12 jaar geleden
pff dit wordt moeilijk uitleggen
volgens mij kan er beter even iemand bij halen die het je beter kan uitleggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het leek zo'n makkelijke vraag/antwoord combi. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het ook. Alleen niet als je geen kaas hebt gegeten van datgene dat je vraagt.
Ja hoor, kan op elke computer. Nou ja krijgen, je moet er wel voor betalen.
Opties:
_Wifi :Nodig vaste internet aansluiting en een wifi router en een wifi ontvanger in je Desktop pc of je laptop.
_3G(GSM): Nodig een 3G(GSM) usb data modem en een 3G Gsm abonnement.

Toegevoegd na 34 seconden:
De meeste moderne Laptops hebben wifi al ingebouwd.