Wat is een goed online spel

Ik zoek een spel met skils die je moet trainen en dat je kan handelen niet duur maar gwn goedkoop of gratis en het moet niet in de toekomst af spelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey bastard, ken ik jou niet toevallig van Silkroad Online? Daar liep in elk geval ook iemand rond met die naam.

Antwoorden (9)

Runescape lijkt wel op zoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar koop je dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan gratis, of voor €5 per maand (als ik me niet vergis). Www.runescape.com
Op miniclip.com kun je multiplayer poolen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Conquer Online, Dekaron, Rakion, Battleon.com (adventure quest)

Veel speelplezier ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal gratis bovendien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar te spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Coen: http://google.nl/#q=Conquer Online etc.
Tibia.

Kijk even verder dan de graphics, en je hebt er jaren plezier aan. Eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grepolis. www.grepolis.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat jij zoekt is fantasy, grotendeels gratis, dus gratis goed te spelen, tuurlijk kun je extra;s kopen, maar het is gratis te spelen.
Granado Espada (www.iahgames.com)
Silkroad Online (www.joymax.com, www.silkroadonline.net) Silkroadonline is zeer populair en heeft dus drukke servers. Het is vooral op dinsdagmorgen goed te doen om erin te komen. hij staat verder wel op autologin als je inlogt, dus je hoeft niet tig keer je gegevens in te voeren als je dat eenmaal een keer hebt gedaan. graphics zijn fantastisch. Granado Espada is het enige spel dat ik ken waarbij je met drie chars tegelijk speelt. beide spellen bevatten leuke quests. Met beiden ben ik jaren zoet geweest. Inmiddels game ik niet meer. Maar toch volg ik deze vraag.,.. misschien kom ik zelf nog weer wat nieuws tegen. Leuke vraag, dank je :)

Toegevoegd na 2 minuten:
De kleding doet middeleeuws aan, maar ook fantasy. mooie combi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Counterstrike
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lordofultima.com is een leuke. Is van EA en je merkt dat er veel geld en tijd aan word besteed om het te verbeteren.
Er zijn continu updates en er word echt geluisterd naar suggesties. Het is alleen wel vrij lastig om in te komen, het is erg uitgebreid.

Een 2e game die ik je kan aanbevelen is bootleggers.us, dat is iets minder grafisch maar ook leuk, en een stuk makkelijker om in te komen.

Beide zijn gratis, veel plezier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Age Of Empires Online! Is ook nog (deels) gratis…