Hoe zet ik muziek onder een zelf opgenomen filmpje op mijn iPhone?

Ik heb n filmpje op mijn iPhone gemaakt van mijn dochtertje van 9 maanden en het lijkt net alsof ze staat te dansen nu wil ik graag n leuk liedje onder dit filmpje zetten maar weet niet hoe ik dat moet doen, het filmpje heb ik ook al op mijn laptop staan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
29.6K

Antwoorden (2)

Daar zijn heel veel programma's voor zoals: windows movie maker of met Imovies kan je het zelfs op je iphone zelf doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met de app Imovie, in de link een workshop voor beginners, hier zou het me moeten lukken.
http://www.iphoneclub.nl/79103/imovie-op-de-iphone-workshop-voor-beginners/