Wat is een goede tablet die voldoet aan mijn Eisen??

- windows 7 ( mag android als er geen goede win 7 tablets beschikbaar zijn)
- makkelijk verkrijgbaar ( in de winkels)
- Snel ( snel sites openen)
- beeldscherm ( mooi beeld)
- videokaart ( moet mooie games kunnen afspelen op normale settings)
- niet te duur
- niet persee een docking , mag wel
- goed reagerende touchscreen
- usb poorten
- flash
- zou fijn zijn als hij met een stylus kon bespeeld worden ( hoefr niet )
- mac 600€ ( als het echt speciaal is iets meer, en geen shipping uit amerika ik ben een tiener en ik doe niet aan zulke zooi misschien als ik ouder ben en op mezelf woon wel)

Ik hoop dat jullie snel reageren :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan wel world of warcraft kan call of duty kan left for death kan , maar het moet wel een degelijke tablet zijn,

Het beste antwoord

ASUS transformer incl. dock voldoet aan al je eisen. kost 500 euro incl. dock bij o.a. de mediamarkt. windows 7 tablets zijn overigens af te raden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

HTC Flyer, super Android tablet!