Is het schadelijk om een laptop met defecte scherm te blijven gebruiken?

Onlangs heb ik mijn Asus EEE PC 900 mini laptop laten vallen. Er zit nu een grote barst in het scherm (niet op het scherm). Een klein gedeelte onderin is zichtbaar, maar de rest van het scherm is zwart.
De garantie is helaas al verlopen en om het te vervangen vind ik het niet waard (het is een oud model en ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen). Het duurt nog twee maanden voor een nieuwe laptop, dus wil ik het overbruggen door de laptop aan te sluiten op een externe scherm. Dit werkt prima, maar mijn vraag is of dit schadelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is niet schadelijk maar zorg ervoor dat je hem niet te hard dicht klapt ander breidt de scheur zich uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee hoor dat is niet schadelijk.