Wat is dit tekentje op mijn ipod naast mijn batterij teken?

He, ik heb een tekentje op mojn ipod naast mijn batterij, een slotje met daarom heen een ronde pijl. Wat betekent dit? Gr

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dat je scherm vergrendeld is: als je hem kantelt blijft hij vertikaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt twee keer op de thuisknop en dan swipen van links naar rechts dab krijg je links de keuze om het weer uit te zetten.
Dat is je wekker die aanstaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct naast het batterij volgens mij het bleu tooth teken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verkeerd antwoord
Je gyroscoop is vergrendeld. Als je nu bijv een filmpje gaat bekijken en je wilt in Landscape Mode, lukt dat niet. Wil je dit weer uitzetten, druk je 2x achter elkaar op de homebutton, dan schuif je je vinger van links naar rechts en daar staat dat zelfde symbooltje. Druk erop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat tekentje betekent dat de schermvergrendeling is ingeschakeld. Bijvoorbeeld: je wilt een film kijken, kun je de ipod in een liggend of staande positie zetten om hem te bekijken. Als je de ipod liggend hebt ( kan ook staand), druk je 2X op de home button>shuift het balkje naar rechts en drukt op de knop met het slotje en het pijltje, dan kun je het scherm dus niet meer draaien.