Hoe haal ik de strepen weg bij games?

Ik heb een nieuwe computer die heel grafisch is. Maar als ik een game wil spelen krijg ik grijze strepen op het beeld. Bij Trackmania is er een optie om vsync uit te schakelen (en dan heb ik het niet meer) maar dat kan niet bij alle games. Hoe krijg ik dit weg bij alle games?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik denk dat het aan je scherm ligt of je hebt een te nieuwe of te oude versie computer als niks helpt kun je het best naar de winkel gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou je nooit horen te zien, wel of geen v-sync. Het enige wat ik je nu kan adviseren is om je videokaartdriver te updaten (even naar danwel de Nvida danwel de AMD site). En dan nog even alle kabels controleren en kijken of je videokaart goed in je pc vastzit.

Zou je misschien een foto/filmpje kunnen uploaden van hoe het er precies uitziet?