kan iemand mij het hele verhaal vertellen van zombie nazi's van call of dutty ik zou graag heeel het verhaal willen weten ik kan het niet echt vinden?

op internet en mensen vertellen van alles en klopt niet echt kan iemand mij het heleverhaal vertellen of een link geven

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is geen verhaal. Het is een spelonderdeel en staat los van de story mode.

Het doel van de zombie mode is het zo lang mogelijk volhouden tegen de zombies. Dit alleen of in multpliplayer.

Dit gevecht kun je nooit winnen aangezien het een endless game is, dus ook in teammatch zul je altijd uiteindelijk verliezen. De sport is zover mogelijk te komen door het openen van deuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zit wel een soort verhaal IN de zombie modus. In Black ops -cold war word dit heel uitgebreid verteld. Als dat is wat je zoekt, dan heb ik ook een link voor je naar de wiki fan site.
een jaar geleden