Waar kan ik meer verslavende spelletjes vinden zoals www.bubbleshooters.nl?

Waar kan ik meer verslavende spelletjes vinden zoals www.bubbleshooters.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

www.spelletjes.nl
www.spele.nl
www.speeleiland.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan ook heel veel op www.kongregate.com
Ritsuka
12 jaar geleden
Ikzelf vind Angry Birds zo verslavend als de pest, eerst alle levels halen, dan proberen drie sterren te halen in plaats van een, je blijft bezig en in de basis is het geen moeilijk spel, maar je hebt er toch wel behendigheid voor nodig en een beetje inzicht

google op angry birds en probeer de chrome beta, je scores worden opgeslagen, tenzij je je computer met CC cleaner schoonmaakt, toen was moeders haar scoreoverzicht kwijt

Hoop dat je het leuk vind, of anders zijn er op Facebook talloze spellen, succes en veel speelplezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pepsi pinball, dan in de saloon proberen te geraken en alle blikjes met een balletje eraf proberen te gooien maar let op het krukje verschuift.