Een dvd kan je eigenlijk vergelijken met een cd, maar dan kan er veel meer op.
De kosten van een dvd of cd zijn beide te verwaarlozen, dus daar hoef je ook niet naar te kijken.
Kijk wel naar in wat voor apparaat je hem wil gaan lezen: Als je hem in een computer/laptop wil kunnen stoppen waar alleen maar een cd-romspeler inzit, en geen dvd-speler (kans is klein want ze stoppen tegenwoordig overal dvd-speler in), dan moet je voor cd kiezen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maakt niks uit, op een dvd passen wel meer foto's. Afgezien van grootte is er geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak niet uit, behalve de capaciteit.
Let wel op, bewaar de foto's altijd op 2 plekken, dus pc en dvd of op 2 dvd's. Waarom? Dvd en cd kunnen ook slechter of onleesbaar worden, dus zorg altijd voor 2 aparte opslag plekken en bewaar de kopie bij voorkeur ergens anders, b.v. bij je ouders, dan is diefstal en brand ook getackeld!