Waarom kan ik niet inloggen op mijn hotmail?

Als ik mijn email en pass intyp krijg ik dit op mijn scherm... (zie foto)
Hebben jullie dit probleem ook, of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Heb mijn mail nu wel nodig!

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb ook geprobeerd Opera (ipv Firefox) te gebruiken, maar dan krijg ik hetzelfde.

Toegevoegd na 20 minuten:
Als ik nu naar hotmail.com ga krijg ik direct het beeld als op de foto... Of als ik op aanmelden klik op msn.nl krijg ik ook het beeld als op de foto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Amadea
12 jaar geleden
Lukt het ook niet als je rechtstreeks naar www.hotmail.com gaat? Dus niet via Windows Live. Bij mij werkt het normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, lukt ook niet.

Het beste antwoord

Je hebt je e-mail NU nodig, schrijf je?
Kijk dan even of je via Windows Live Mail wél bij je berichten kunt komen:
http://explore.live.com/windows-live-mail?os=other

Nadat je het geïnstalleerd hebt, kun je er meerdere e-mailaccounts aan toevoegen. Misschien geen ideale oplossing, maar (als het werkt) wél een praktische.
Succes!
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer het eens door op wachtwoord vergeten te klikken en een ander wachtwoord instellen hielp bij mij