Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Start eerst de mail applicatie opnieuw op (dus ook eerst in multitasking sluiten). Als dat niet werkt de iPad opnieuw opstarten. Heb ik ook wel eens, weet niet waaraan het ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik beide al gedaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijke oorzaken:
1) prullemand vol
2) geen internetverbinding (voor sommige accounts heb je internet nodig om mails te verwijderen)
3) servers staan verkeerd ingevuld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een mogelijke oorzaak is dat je een gmail account hebt die de mails niet direct verwijdert maar archiveert

Andere antwoorden (1)

Zou het kunnen zijn dat de internetverbinding op dat moment niet actief is? Wellicht wordt de mail dan op de webserver niet weggehaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding