hoe komt dat mijn muis vaak stilvalt en ik de computer dan moet afzetten en opnieuw opzetten (het komt regelmatig voor bij een bepaalde site een spel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je muis stil valt, kun je dan nog iets doen (met je toetsenbord bijvoorbeeld) of is je hele scherm bevroren?
capthavoc
12 jaar geleden
goeie vraag !!!

Het beste antwoord

Mischien staat er een virus op die site/spel die zig naar de windowsmap kopieert? Heb ik ook wel eens gehad. Heb bepaalde bestandjes verwijderd en de muis deed het weer zoals het hoort. Welke site / spel was het? Dan kan ik je verder helpen.
Suc6!