betreft de computer: Na opstarten openen er altijd 2 Login venters, al dan niet verbonden met Internet. Hoe dat proces te stoppen?

Het gaat dus niet om de browser, die is niet geopend.
Het gaat niet om verbinding met het Internet.

Toegevoegd na 1 uur:
na het lezen van de reacties het volgende:
Computer draait op XP en het is niet het Login-venster van Windows. Windows Live Messenger en Rockstar Games Social Club openen een Login-venster. Dat is niet meer de bedoeling.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Log in vensters van wat? Welke Windows?

Het beste antwoord

Als het gebeurt wanneer de pc helemaal opgestart is :

Stel het is MSN( hiervoor is een makkelijkere manier maar dat geldt niet voor alle programma's dus doe ik de andere) dan doe je
1- typ in je startmenu( bij Windows xp open je zoeken) msconfig(.exe)

2- ga naar opstarten en vink jouw programmaatje uit :) als het niet lukt wil ik wel hulp op afstand doen via teamviewer, dan kan ik jouw pc besturen en even die instellingen goed zetten ;)