Goedenmiddag, hoe kan het dat het plaatsten van een advertentie zo lang duurt ?

Als je op marktplaats een advertentie maakt, en klikt op plaats advertentie dan krijg je, bezig met plaatsten het kan enkele minuuten duuren, maar het duurt al ongeveer 4 uur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je geen betaling hebt gedaan, kan je het proberen opnieuw te versturen door op F5 of vernieuwen te klikken.

Als je wel een betaling hebt gedaan, zou ik dit niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het kan aan 3 dingen liggen

1, je internet verbinding is slecht
2, marktplaats heeft een storing
3, je hebt een virus op je pc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je wel de melding bedankt voor uw advertentie gezien ? en een email dat ie geplaatst is ?
er staat dan ook dat het wel een hele tijd kan duren voordat de advertentie overal zichtbaar is
vanaf mijn eigen pc heb ik daar nog nooit problemen mee gehad
Anders zult je het nog eens moeten proberen
als je in een populaire groep zit gaat ie add soms al erg hard naar beneden
capthavoc