Hoe krijg ik mijn vorige pagina toets (laptop) weer werkend?

Sinds een tijdje werkt de pijltoets (vorige pagina)links in de hoek niet meer. Ik kan er wel op klikken en de pijl verkleurd wel maar er gebeurd niks.

Ik heb er geen vreemde dingen op computer geinstalleerd alleen nog de originele software. (de laptop is ca 4 maanden oud). Enkel de updates die door de computer werden aanbevolen. Besturing is windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er wel een "vorige pagina" ?
(afhankelijk van browser in een lijstje naast de knoppen zichtbaar) NB
In de meeste browsers doet de "backspace toets" hetzelfde, nl naar de vorige pagina. Werkt dat wel ?

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je toetsenboard op een andere instelling terecht is gekomen! Druk control + shift tegelijk in en laat dan los. Check dan of je toets wel weer werkt! Anders kun je altijd nog je backspace toets gebruiken!
Hopelijk helpt dit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat ik perongelijk wat toetsen had ingedrukt. Jouw oplossing heeft in iedergeval geholpen.
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Alt toets tegelijkertijd met pijltjestoets links indrukken