Scroll helemaal naar beneden op facebook.

Daar staat naast "Facebook (c) 2011" je huidige taalingstelling.

Klik daarop en kies dan "english (pirate)"

Arrrrr!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inloggen en op de hoofdpagina helemaal naar beneden scrollen. Daar zie je linksbeneden nederlands staan. Je kan daar op klikken. Dan krijg je een lijst in beeld met allemaal talen. Klik op engels en daar krijg je dan 4 verschillende soorten engels waaronder pirate.
Heb het ook wel eens gedaan, erg grappig maar op den duur erg verwarrend.
12 jaar geleden
Je gaat helemaal naar onder van de pagina. Daar staat een link met de naam van de taal. In mijn geval (en ik vermoed in het jouwe ook) is dat Nederlands. Daar klik je op. Dan kan je een taal kiezen. Je gaat naar English, en dit kan je openklikken, als je dat doet dan staat er English (UK), English (US) en English (Pirate) of English (Upsidedown).

Zowel Pirate als Upsidedown zijn grappige taal versies van Facebook. Veel succes ermee!

Of zowels we op z'n Pirates zeggen: Blabber t' yer mates!