ik heb een samsung star qwerty kan ik ook msn en twitter via een progamma downloaden en op mijn telefoon zetten? dat ik daar gratis opkan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja ik geloof dat dit mogelijk is. Heb je op je samsung geen widgetstore (apps, ringtones, backgrounds kan downloaden)?

Zo niet, is het wel mogelijk om via ebuddy msn te gebruiken.

Eerste bron: msn voor mobiel
Tweede bron: Hoop apps (incl twitter)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat kan niet, je kan wel (ligt er trouwens aan welke provider je hebt) internet opzetten en dat kost dan bij bijv. vodafone 9 euro nog iets en dan heb je een maand interne. maar je kan er niet gratis op bij een samsung star qwerty
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan via je browser op je mobiel op twitter.
Er is ook een kleine kans dat er een java ondersteunende versie van twitter is. Moet je even google
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in principe is dat mogelijk bij de meeste moderne toestellen. Echter voor niets ? gaat de zon op. Je gebruikt altijd date verkeer en die moet je bij jouw provider in het contract hebben en dat kost geld.
FRank