Op deze pagina kun je een special e-mailadres aanvragen en kun je emails met afbeeldingen direct naar je account versturen: https://www.facebook.com/mobile/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je slaat hem eerst op.(de foto) daarna upload je hem gewoon op op Facebook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is zeer simpel, je gaat met uw muis op de foto staan en klikt dan op de rechter muisknop, nu klik je (links) op "doel opslaan als ..." en je bewaart deze foto bv in je "Afbeeldingen". Je kan nu in FB die foto uploaden.
PS: "doel opslaan ..." is in W7, met ander operating system kan het ook "afbeelding opslaan als..."
Bronnen: