Waarom schakelde mijn PC zichzelf uit?

Als ik aan het interneten schakelde mijn pc zichzelf uit en gaat hij niet weer opstarten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heeft waarschijnlijk niets met het internetten te maken. De vraag is hoe oud is jouw PC heb je deze wel eens een schoonmaakbeurt-je gegeven?
Door de koeling wordt lucht aangezogen deze bevat ook stof.
Daardoor worden d koelblokken in de processor en grafische kaart vaak verstopt en wordt de boel heet.
Dat is funest voor een computer
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat ie kapot is? Misschien wat meer info. Als je opstart gebeurt er dan helemaal niks meer? Dan is het waarschijnlijk de voeding die stuk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je laptop te warm is geworden. Ik heb het vaak als ik met m'n laptptop op schoot zit. Dan wordt 'ie zo warm dat 'ie uitgaat. En het duurt even voordat je 'm weer kan opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt hij te warm. Maake hem eens open en zet de stofzuiger erop. Maak vooral de ontluchtingsopeningen vrij. Waarschijnlijk zit er een half vloerkleed in je PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatste reactie klopt helemaal. Tip: stekker eruit, power paar keer indrukken.