Hoe kom ik aan spelletjes op mijn samsung star?

Ik heb een samsung star. Ik weet niet hoe je nieuwe spelletjes op mobiel zet. Kan het ook via USB kabel of een micro SD kaartje in de computer steken en hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De Samsung Star heeft geen aparte App shop, App store of iets dergelijks waarin je makkelijk spelletjes vind. Wel kun je via Google zoeken naar Star compatible Java games zoeken. Vaak kost dit wel geld maar soms niet. Je zal het via Micro SD of kabel over moeten zetten van je PC naar je telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt via google zoeken naar 'gratis games samsung star' er zijn veel sites waar je gratis spelletjes, wallpapers enz. kunt downloaden. via je micro sd zet je ze op je telefoon. de spelletjes staan eerst niet meteen in de map games, maar komen bij de andere bestanden terecht. vanuit daar kun je ze downloaden en staan ze wel onder games. ook kun je als je internet op je telefoon hebt games downloaden via de samsung store. deze site staat in je favorieten. de spellen kosten dan ong. 4.95 pst.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.jar games downloaden en die op je eigen mobiel zetten.. ik heb ervaring want ik heb ook ss