hoe kan ik online met assassins creed brotherhood

er staat dat ik naar ubi.com-account moet gaan maar dat doe ik en daar staat niks over assa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Origineel spel kopen scheelt al een styk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee maar dan laat maar
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij moet je op de ubisoft site gewoon een account aanmaken.
Maar daar heb je niks aan, want er word gedetecteerd dat je spel niet origineel is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die ontwikkelaars willen ook graag een boterham.

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan voor de PC, PS 3 of Xbox live.
Voor de Ps3 hoef je alleen een PSN account te hebben.
Op de main menu multiplayer klikken en de rest komt van zelf.