hoe krijg ik assassins creed op het hele scherm want ik haat het hoe die nu is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In video opties fullscreen aanvinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar staat dat in de game
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
opties en dan video optie graphic opties of zoiets. Misschien kan je het instellen voor dat je spel start. Ik neem aan dat je het op de pc speelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar als ik in game zit en ik druk esc en dan opties grafics en dan kan ik alleen de middelste en er staat geen full screen en ik kan ook niet groter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik even het spel stoppen en kijken of je tijdens het opstarten zo'n voormenu krijgt waaruit je spel kan starten, soms kan je daar ook options kiezen en instellingen veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi

Het beste antwoord

In video opties fullscreen aanvinken.

Toegevoegd na 11 minuten:
En als je dat niet kan vinden zoek dan naar Assassin.ini open deze in kladblok en zet Fullscreen=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt het werkt goed