Ga naartabblad Animaties en kies daar Animatie: Per alinea van....
(PowerPoint 2007)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door 1 alinea te selecteren en op het tabblad animatie te klikken. Daar kun je kiezen hoe je de zinnen wil laten verschijnen. Dan de volgende zin enz...
Je kan eventueel ook aparte tekstvakken maken voor elke alinea en dan de animatie toevoegen (ligt er volgens mij aan welke versie je van PowerPoint hebt).