Onze pc is zeer traag wat kunnen we doen behalve ccleaner want dat helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Format c en Windows opnieuw er op.

Antwoorden (5)

Alle mappen, downloads en documenten etc doorkijken om te kijken of er iets inzit dat weg kan.

Toegevoegd na 50 seconden:
Zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je Schijfdefragmentatie aan. Kijk in de link voor uitleg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder kan het natuurlijk ook zijn dat je computer verouderd is; programma's worden steeds zwaarder.
Hoeveel geheugen heb je en welke processor heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens Google Chrome, tamelijk snel en overzichtelijk. Elk gezocht item heeft zijn eigen vakje aan de bovenste rand van het scherm en is zo wee weg te klikken

Toegevoegd na 5 minuten:
wee moet zijn:weer. En inderdaad: defragmenteren via
ëigenschappen pc. Om de paar maanden. Ook heeft een draadloze laptop altijd een iets tragere verbinding.
Controleer de verbinding, "uitstekend"of....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer geheugen, snellere processor en heel soms een snellere harddisk. En ook in die volgorde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, ik doe het volgende:

Bestanden die ik ook van het internet kan afhalen die sla ik niet op.

Bestanden die ik niet altijd nodig heb (documenten en afbeeldingen) die zet ik op een schijf.

Ik draag er zorg voor dat ik zo weinig mogelijk dingen laat mee-opstarten. (msconfig)

Vervolgens doe ik eerst schijfopruiming, daarna verwijderen van herstelpunten (behalve de laatste),
en dan schijfopruiming. (C en evt D)

Het vergroten van het werkgeheugen is een optie.
(aankoop geheugenstrips of gebruik van een geschikte usb stick die het werkgeheugen aanvult en versneld)

Andere optie,s zijn er ook, maar laten we het ff gezellie houden.

(aanbevolen browser: Google Chrome)