Is dit een goede laptop ?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_25/OFF16.SHTML

Niet voor gamen maar gewoon beetje surfen op internet heb niet super veel verstand hiervan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

't is een zgn. netbook. Inderdaad minder geschikt om echt zwaar werk te doen maar het KAN wel.
Het scherm is klein maar het kleine formaat maakt hem meteen ook weer populair.
De tablet PC's zijn op dit moment de grootste concurrent van de netbook.

Voor hetzelfde geld koop je een 2e hands IPad di eigelijk geschikt is voor hetzelfde: een beetje emailen, surfen endergelijke.

Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat.
12 jaar geleden
Voor een beetje surfen is dit goed, let er wel op dat je maar ongeveer 2 apps open kan hebben, want daar kan dit dingetje niet tegen. Als ik jou was zou ik toch voor een wat betere laptop gaan, die wat meer aankan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke prijs. Maar ik zou voor geen geld een netbook willen hebben. Beeld veel te klein. Wacht maar op de nieuwe tablets.
FRank