Hoelang gaat een 'normale' laptop mee?

Ik heb een COMPAQ laptop, en de batterij gaat maar 2 uur mee.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het is een nieuwe batterij, ik heb hem pas een half jaar.

Toegevoegd na 14 minuten:
Nu weet ik niet; moet ik hem zetten op aanbevolen door HP, of energiebespraing. De batterij-instellingen dan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoelang gaat een 'normale' laptop mee?
Gaat het om de laptop of om de accu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om de batterij

Het beste antwoord

Met ,hoge prestaties, is de accuduur kort.

Met ,energie besparing, heeft de laptop lagere prestaties,
en heeft u een langere accuduur.

Met ,gebalanceerd, zit u in het midden qua gebruik en prestaties en accuduur.

Er zijn nieuwe accu,s die veel langer mee gaan dan de oudere generatie laptop accu,s.
Maar die zijn wel duurder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je de batterij bedoel ligt dat er sterk aan hoe lang maar vooral hoe intensief gebruik je hem, neem je bijvoorbeeld een spel met een hoog verbruik aan geheugen dan is de kans er dat de laptop snel leeg is ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt helemaal aan de instellingen, en het type accu.
als het een li-ion accu is hoef je niet heel bang te zijn dat hij slechter wordt.

maar gemiddeld gaat een laptop ongveer 2 uur mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt heel erg aan de laptop en hoe oud de accu is, ik heb een laptop die vanwege de grafische kaart maar een uurtje meegaat. Als je volop gaat gamen/videokijken is ie sneller leeg dan een beetje surfen of mail lezen. Oudere accu's gaan steeds minder lang mee.