Ik heb in een email een paar grote fotobestanden bijgesloten maar nu krijgt outlook de email niet verzonden.

Wie weet hoe ik in outlook Postvak uit de email kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer ze gewoon 1 voor 1 te versturen.

Antwoorden (5)

selecteren en deleten

Toegevoegd na 1 minuut:
outlook daarna uitschakelen en weer inschakelen .kan ook helpen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer nooit meer dan 3 Mb bij te sluiten, anders gaat Outlook zich echt verslikken. Als je bij Outlook naar het postvak uit gaat kun je volgens mij de vasthangende mail verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je Outlook kan afhankelijk van de versie tussen de 2 MB (standaard) en 10 MB (office 2007) per keer verzenden. Als dit aan de grote van de foto's ligt kun je het volgende doen. Open de foto's en schrijf ze dan weg als JPEG/JPG bestand. Dit kan je zo 1 MB per foto schelen, terwijl er niets aan de kwaliteit van de foto veranderd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht je nu of in de toekomst nog grote foto's als bestanden willen verzenden dan kin je dit bijvoorbeeld doen via www.yousendit.com. Dit is een website die via je eigen e-mail account een mail stuurt naar de ontvanger dat ie de bestanden van de website kan downloaden en als echte nederlander vind je dit vet want het is helemaal gratis!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet Outlook die de max grootte van het bericht bepaalt, maar de server.
Kom je over de maximale grootte van de server heen dan kun je met Outlook Express ook grote berichten of bestanden naar e-mail- en nieuwsservers met een groottelimiet sturen. De berichten worden dan opgesplitst in kleinere berichten. Wanneer de groep berichten is ontvangen, worden ze door het e-mailprogramma weer samengevoegd tot één bericht. Dit gaat als volgt:
Klik in het menu Extra op Accounts.
Klik op het tabblad E-mail op Eigenschappen.
Schakel op het tabblad Geavanceerd het selectievakje Berichten opsplitsen indien groter dan in en geef de maximale bestandsgrootte op die is toegestaan voor de server.