Hoe krijg ik deze telefoon aan de praat?

Hallo,

Ik heb bij KPN InternetPlusBellen 3 telefoonnummers,
Het zit zo:

1. Hoofdnummer
2. Extra nummer
3. Extra nummer

Hoeveel kost een doorschakeling van 3 naar 2?
Aangezien het een eigen nummer is.
Of is het gratis naar het hoofdnummer?

BVD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor zover ik weet betaal je altijd gesprekskosten voor een doorschakeling, eigen nummer of niet.
Het zal afhankelijk zijn van het abonnement hoeveel dat is en op welk moment van de dag of week.

Is het niet te overwegen om 1 extra nummer op te zeggen en daar een GSM-toestel voor in de plaats te kopen?
Je spaart op je InternetPlusBellen dan € 2,50 per maand.

Het komt tegenwoordig steeds vaker voor dat personen en bedrijven het vaste telefoonnummer inruilen voor een mobiel nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Helaas is dit niet mogelijk...

Andere antwoorden (1)

Dat is niet gratis, is gewoon tegen het normale tarief.

Maar, waarom zou je deze constructie willen ? Je kan als het goed is ook gewoon twee nummers op een toestel uit laten komen. Of een draadloze telefoon nemen en overal telefoneren waar je wilt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe dan?