hoe kan ik gratis naar sport 1 kijken via internet of een programma op mijn mac?

ik wil graag buitenlands voetbal kijken zoals de premier league, primeria division etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je weet dat het nu zomerstop is en dat je dus sowieso moet wachten tot ongeveer augustus voordat er weer wedstrijden gespeeld worden in de Premier League, Primeria Division etc.?

Zoek in google eens op sopcast, je wordt dan naar een site verwezen waar je er meer over kunt lezen en waar je het programma kunt downloaden.

Via sopcast kun je echt de wereld aan sportwedstrijden vinden, zowel voetbal als andere sporten.
Helaas zit de eredivisie er sinds april niet meer in. De KNVB heeft een rechtszaak aangespannen en gewonnen, maar de Premier League o.a. was de laatste maanden nog prima te volgen via sopcast.