Kan ik mijn Windows Live ID wijzigen, dus wat voor de @hotmail.com staat? Zo ja, hoe en waar?

Ik heb een hotmail account die ik op de middelbare school heb aangemaakt, maar die ik nu best wel kinderachtig. Dus ik wil deze wijzigen, zodat niet al mijn contactpersonen worden verwijderd en ik nog steeds dezelfde mails krijg. Is dit mogelijk en anders een goed alternatief?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee die kun je niet wijzigen voor zover ik weet,je zal dan een nieuw account aan moeten maken.
Deze vraag komt me trouwens bekend voor,had je deze al eerder gesteld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon je oude hotmail naar je nieuwe laten verwijzen zodat je alles binnenkrijgt ook mails die naar je oude worden gestuurd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Opties>Meer opties
Email forwarden(doorversturen misschien ik heb het in het engels)
Dan je nieuwe email invullen(die moet je wel eerst aanmaken he)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan dat ook bij gmail?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat neem ik wel aan
Sinds kort kun je aliassen maken met Live. Je maakt dan geen nieuw account maar wel je een nieuw emailadres met je eigen account. In de link vindt je meer informatie, lees het echt !!